Üdvözöljük iskolánk weboldalán

Intézményi protokoll 2021.08.30

 Farkas Gyula Baptista Általános Iskola és Óvoda intézményi protokollja

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Szülőket, Gondviselőket, Hozzátartozókat, hogy intézményünk  megalkotta intézményi protokollját, melyhez kérjük szíves együttműködésüket a zavartalan munkavégzés érdekében!

Iskolára vonatkozó szabályok

  1. Az intézmény egész területén biztosítjuk a folyamatos fertőtlenítést, az osztálytermek, közösségi terek állandó szellőzését.
  2. Csak egészséges tanuló érkezhet és tartózkodhat az intézmény területén!
    1. Szülők/gondviselők/hozzátartozók az intézmény épületébe nem léphetnek be, kivéve előre egyeztetett időpontban. Az intézmény elérhetősége: 06 25/509-370, +3620/3796874, igazgatónő:+3620/4785270
    2. Az intézmény területére történő belépéskor mindkét bejáratnál vírusölő kézfertőtlenítőt helyezünk el, melynek használata kötelező! Szájmaszk használatának lehetőségére felhívjuk a figyelmet!

 

  1. Az intézményen belüli csoportosulások elkerülésének érdekében a reggeli érkezést követően az alsó tagozatos tanulók az aulában sorakoznak. A felső tagozatos tanulók a konyha felőli bejáraton keresztül a belső udvaron sorakoznak – rossz idő esetén azonban az ebédlő előtti aulában.  Az intézménybe lépéskor a saját szájmaszk használatára lehetőség van!

 

  1. A tanórák közötti szünetekben az alsó tagozatosok a lift melletti  kijáraton keresztül közlekedve a belső udvar alsó tagozatos részén, a felső tagozatosok a belső udvar hátsó bejárati részén tartózkodnak. Rossz idő esetén az osztályok az intézményen belül kijelölt helyen töltik a szünetet.
  2. Az intézmény minden nap 7 30-tól ügyeletet biztosít.
    1. Tanulóink ebédeltetése az ebédlőben a  kifüggesztett, és osztályfőnökök által ismertetett időrendben és módon történik.
  3. Testnevelés órákat időjárás függvényében a tornapályán, a tornacsarnokban, tornaszobában tartjuk.. Ehhez szükséges felszerelés: hosszú ujjú alsó-felső melegítő, póló, rövid nadrág, tornacipő. Az osztályok keveredését mellőzve, a távolságtartást figyelembe véve oldjuk meg.
  4. Váltócipő használata minden tanulónak kötelező!
    1. Az úszásoktatást az első félévben a 4. és 7. évfolyamosoknak szervezzük meg.
  5. Az intézményi parkolót csak az intézmény dolgozói használhatják.
  6. A szülői értekezleteket az arra kijelölt időben, az aktuális járványügyi szabályozásnak megfelelően tartjuk meg.
    1. Az a gyermek, tanuló vagy pedagógus, aki bármilyen betegség miatt otthon marad, a háziorvos, a kezelőorvos igazolásával vagy kórházi zárójelentéssel jöhet újra az intézménybe. Hatósági házi karantén esetén a járványügyi hatóság által kiadott, a járványügyi megfigyelést feloldó határozatot szükséges bemutatni.
  7. Minden hiányzás esetén – beleértve a fertőzés gyanúját is – a szülő az e-Kértán vagy telefonon keresztül 0900 óráig köteles értesíteni az osztályfőnököt.
  8. Beteg tanuló esetén megtörténik az azonnali elkülönítés az arra kijelölt helyiségben, a szülő és a háziorvos értesítésével.
  9. Az intézmény területére:
  • az ott foglalkoztatott személyen,
  • a gyermeken, illetve tanulón,
  • a jogszabályon alapuló kötelezettség teljesítése céljából,
  • az ott szükséges karbantartási, illetve javítási munkát végző személyen kívül más személy nem léphet csak előre egyeztetett időpontban!

Sárosd, 2021.08. 30.

                                                                                   Tisztelettel: Véningerné Bognár Krisztina

                                                                                                              intézményvezető